måndag 31 oktober 2011

Har hunnit med två filmer nu på morgonkvisten, Heffaklumpen och nu tittar vi på Bilar.. Ellen´s ögon rinner och pannan går att steka ägg på, men ändå är hon faktiskt ganska pigg, skrattar och leker korta stunder.. Det svåra är att hålla henne borta från christoffer som sover efter nattens jobb..
Ska försöka komma in till v-ås när christoffer har vaknat och köpa dem sista listerna och hörnklossen som saknas till övervåningen och få fast alla dörrfoder dem närmaste dagarna så vi kan ringa elektikerna igen så dem kan göra färdigt däruppe.. Har ett nytt mål att vara färdiga och uppflyttade till december..

Och vi har planerat in att julafton kommer firas här hemma hos oss iår, första gången julen firas hemma hos oss.. Ska bli mysigt att få hit hela familjen..


------------------------------------------------------------------

Uppdatering..
Under förmiddagen steg Ellen feber från 38.1 till 38.9, hon försökte orka med lek att leka med hamnade till slut i soffan och somnade gott.. Jag tänkte att jag skulle ha satt igång med bröllopsalbumet nu när det faktiskt finns tid till det för en gång skull MEN icke sa nicke, jag hittar inte dessa jädrans fästkuddar som jag ska sätta fast fotona med i albumet.. För att få tiden att gå så tar jag tag i disken och sen koka lite risgrynsgröt till mellis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar