torsdag 27 oktober 2011

vecka 43...

vecka 43 har flugit förbi, ja visst, än är den inte slut med det känns som det var måndag igår..
Känner mig  inte lika slut som dem övriga veckorna, och jag VET vad det beror på, inga kvällsmöten, och nu är det lediga kvällar ända till den 15 november.. Härligt!
Imorgon kör jag på sista dagen med en sen dag, slutar 17:15.. Så imorgon kan jag gissa att det blir att komma hem, köra hemmagjord pizza och slöa framför IDOL :)
På lördag har vi blivit "medbjudna" till Finnåker på konfirmandläger av bästa Liling.. <3 Ett dygn med hotellrum, lagad mat och ingen städning.. Härligt! Hoppas det blir fint helgväder, då ska jag njuta av höstnaturen ordentligt!

Ellen värmer våra hjärtan mer och mer, hon är en en kavat tjej som vet vad hon vill :) Ellen´s mormor säger att - Det är du (Ellen) och Lotta på Bråkmakargatan ;) Lika envis och lika toksöt!
Ska även tala om att det där med vällingen var ingen match att sluta med, nu har hon varit utan i nästan 2 veckor, inte ett ord har hon sagt, och nu får hon vatten i flaskan när hon ska sova.. Trodde det skulle bli ramaskri här hemma, men tänk vilka förutfattade meningar man har ibland..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar