söndag 30 oktober 2011

jag har svårt för att göra ingenting!

Tanken när vi åkte till Finnåker var "Gud va skönt att komma iväg och göra INGENTING", men efter bara några timmar igår blev jag ganska snabbt rastlös, jag är helt enkelt inte så bra på att göra ingenting.. Men hade ändå ett trevligt dygn, och väldigt mycket energi när vi kom hem så jag städade mer än gärna så nu är huset rent och tvätten likaså..
Nu under dagen har Ellen blivit sjuk, ögon iflm, feber och snorig.. Så hon och jag blir hemma iaf imorgon och på Tisdag.. MEN vi får se det lilla positiva att hon har klarat sig hela hösten från att bli sjuk, tills nu..
Tur att vi har en hel papperskasse med filmer och nyinköpta kritor och ritblock att sysselsätta oss med här hemma i några dagar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar