söndag 2 oktober 2011

andra på en dag!

Blir andra inlägget idag..

Idag har vi slitit med veden, med hjälp av mamma och wasa hann vi få upp all ved men det sista lasset ligger kvar i kärran och ska bara travas SEN är vi helt färdiga med det projektet..
Känns som alla pusselbitar börjar falla på plats här hemma, i veckan kommer min bror och gör klart det sista på våran farstukvist, taket och lite mer staket ska sättas på plats..
Elektikerna. Jag HOPPAS dem blir färdiga denna vecka så vi får sätta igång med att flytta upp snart.

Känner mig inte så jätte pepp inför den kommande veckan, jag har kvällsmöten måndag och onsdag och christoffer har träning tisdag och torsdag.. Kommer bli en vecka när vi bara går om varandra..
Nu ska jag titta klart på One Three Hill sen duscha och titta på film innan sängdags, Christoffer jobbar så jag tittar på nån tjejig drama film :) Lika bra att passa på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar