söndag 23 oktober 2011

tänk vad en dag kan förstöras!

Ja tänk, min dag har varit hemsk, haft halsbränna för andra gången i mitt liv, första gången va när jag var gravid.. OCH så har jag fått 2 blåsor på tungspetsen så det känns som den är skållad.. Hemskt!
Om jag ska bortse från dem två sakerna så har dagen varit bra.. Hunnit med ganska mycket, jag och Ellen åkte till mamma och pappa kl 9 imorse så christoffer fick sova i lugn och ro eftersom han jobbar inatt, sen åkte vi på innebandymatch i v-ås, åt på mcdonalds på vägen hem :) Va hemma en timme och vilade innan vi for iväg hem till Viktor som fyller år idag.. :) Ellen var helt slut och somnade i min famn ikväll, mammas hjärta!
Nu ska jag gå upp och måla färdigt kattvindsdörren sen blir det kanske en film innan sängen väntar.. filmtips?
Imorgon är det dags för en ny arbetsvecka, hoppas att få tillbaka mina kollegor, friska och krya imorgon :) Ni va saknade förra veckan.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar