lördag 22 oktober 2011

Kliar i fingrarna..

Det kliar i mina pysselfingrar, vill skapa... Kom på igår att jag ska snickra ihop en vit tavla med två hjärtan med ljushållare på och skriva nått fint i mitten.. Har bilden i huvudet, men det tar ju liksom STOPP, har inget material, ska försöka ordna fram det, behöver rustika brädor, playwood? stavning?, ljushållare, vit och svart färg och några penslar. Så, om någon har ett par lite bredare, grövre (rustika) brädor eller en playwood skiva till övers så tar jag gärna emot :).. Tror att jag ska kunna ha den färdig till jul, har inte så väldigt många timmar till övers på dygnet så det kommer inte gå så snabbt.. :) Men det skulle vara så härligt att få sitta och pyssla med nått och låta tankarna försvinna en stund ibland.. Att bara vara!

Föresten så vill jag bara tala om för er alla att jag har världens bästa lilla familj.. Jag är lycklig..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar