fredag 21 oktober 2011

Vinterskor!

Ja, idag har vi köpt Ellen´s vinterskor, fick bli Everest Water 5000... Vattentäta och värmeisolerade.. Bra pris och bra kvalitet, och så ullstrumpor och ullsula så blir det kanoners.. Hittade även nya vantar till kalla hösten och vintern, hoppas dem här får sitta kvar på händerna.. Så himla svårt med vantar på så små barn, finns ju inga tjocka vinter fingervantar.. eller?! Isf vart?!
Vi passade på att äta Spicy Hot nät vi var på stan :) Mumsig fredagsmat..

Nu har vi en mysig hemmakväll, Ellen har somnat för länge sen och jag och mannen i mitt liv sitter och pratar och lyssnar på musik med lite öl, innan Idol börjar igen, som tyvärr har gjort även mig besviken iår, inte alls lika hög klass som tidigare år.. MEN Robin och Amanda var helt klart bäst ikväll.. Jag tycker min egentliga favorit Moa, inte levererar det hon kan, hon ska inte framföra sån här musik, hon ska göra det hon själv har skrivit och skapat, det är då hon är som bäst..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar