onsdag 19 oktober 2011

Vila?! Trodde jag de..

Hann sitta ner i tio minuter när jag och Ellen kom hem.. Då va det bara ner och handla och in på Apoteket, kom hem, vek tvätt, hängde tvätt, satte igång en ny maskin, fixade lite i köket och lite mat till Ellen, bada lillfröken och SEN fick jag vila :) Och jag blev nyss bortskämd med en väldigt god köttgryta som Christoffer lagat, vardagslyx.. <3

Efter en såhär hektiskt dag som det varit på jobbet idag så är jag nu värd 2 timmar i soffan innan läggdags :)
Imorgon har jag öppning, vilket innebär att både jag och Ellen måste upp 05:45 för att åka hemifrån 06:15, samma visa på Fredag.. Men det väger upp att vi slutar 15:00 imorgon och 14:00 på Fredag.. Vilket är helt underbart.. Och helgen är mer än välkommen denna vecka känner jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar