söndag 20 november 2011

Vilken perfekt söndag!

Vaknade kl 06:00 imorse av världens bästa tjej som strök mig på kinden och tyckte det var dags att gå upp.. Vi gick upp och åt frukost och mös i soffan.. Christoffer vaknade halv åtta och vi bestämde att vi skulle åka till eskilstuna och bada.. Kl. 09 åkte vi och hämtade Ellen´s kusiner som också följde med.. Va jätte roligt att åka och bada på ett annat ställe än vallmobadet, Ellen har ju aldrig varit på nått annat badhus än vallmo så hon var till en början lite skeptisk och försiktig men till slut va det super roligt och spännande att åka vattenrutchkana och bada.. :)
Ellen somnade på vägen hem i bilen, när vi kom hem bar vi in henne och la henne i soffan där även vi somnade en stund, Mysigt <3 Ellen sov väldigt länge, helt slut efter allt bad och bus så när kl var 15:30 väckte vi henne.. Hon och jag går nog och lägger oss samtidigt ikväll tror jag ;) För än så länge är hon super pigg..
När vi vaknat till liv så lagade Christoffer mat och Emma kom hit och hälsade på :) Hon åkte för en liten stund sen så nu ska jag försöka få Ellen till att hjälpa mig att städa upp alla leksaker här hemma innan vi går och lägger oss i sängen och tittar på Lejonkungen :) Mamma väljer film ikväll så det INTE blir Bilar.. ;)

Natt natt önskar Ida och Ellen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar