tisdag 29 november 2011

Börjar känna mig smått tråkig som är så trött på kvällarna.. Jag tycker jag sover väldigt många timmar varje natt men ändå är jag så trött så trött.. :( Ligger i sängen nu och klockan är 21:33, jag hade lätt kunnat slängt huvudet på kudden och somnat redan 20.00 tillsammans med Ellen idag..

Förövrigt så ser jag verkligen fram emot denna jul, ska bli så mysigt och roligt att fixa och dona här hemma för att fira jul hemma hos oss för första gången tillsammans med hela min familj, och förra året var ju Ellen så liten så hon förstod ju inte riktigt, det gör hon nog inte nu heller men nu kan hon vara med och pynta, baka pepparkakor, klä julgranen, sitta och titta på Kalle Anka på julafton :) 
Vi blir lediga från den 22 december till den 2 Januari.. ska bli såå skönt och mysigt att få vara hemma med våran lilla familj och mysa och förhoppningsvid kunna leka i snön :)

Fick en anonym kommentar om att jag skulle lägga ut lite bilder.. kan tänka mig att det är bilder på övervåningen och det kommer, måste bara ta lite bilder med kameran först :) Kommer under veckan.. :)

Nu ska jag sova, ögonen går i kors.. god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar