söndag 6 november 2011

Vi har haft en riktig söndag!

Ja, börjar med att skriva att gårdagen var jätte bra, kunde inte ha blivit bättre, förutom den hemska huvudvärken som kom dem sista två timmarna på kvällen, men det roliga överväger :P
Va först hemma hos Emelie med ett helt gäng gamla och nya ansikten, jätte trevligt.. Vi åkte sen vidare till Qwarn och ryttene röj och mötte upp christoffer och wasa där..
TACK FÖR EN KANONKVÄLL!

Idag har vi haft en riktig orginal söndag, jag vaknade 09:45, vääääldigt länge sen det hände, plockade lite här hemma innan jag åkte och hämtade Ellen, vi hann bara innanför dörren här hemma sen ville Ellen sova, och Christoffer sov så jag hade egentid i soffan 2 h.. :) När resten vaknade så fortsatte vi bara vara i soffan :) åt lite mat och fika.. Men har gjort liiiite nytta idag, bäddat rent och dammsugit iaf..

Nu ska jag lägga mig och titta på veckans missade program, "Kalla Fakta" och "Uppdrag granskning"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar