söndag 13 november 2011

Den här veckan händer det nog....

Ja den här veckan händer nog de vi har väntat på sen vi flyttade in, vi kan flytta upp på övervåningen.. Jag tror att vi kan flytta upp och sova där ihelgen OM elektrikerna blir klara den här veckan..
Och igår kväll va snickaren här som ska göra färdigt det sista rummet där uppe, "förvaringsrummet", där vi ska ha kläder, skor, ytterkläder m.m och förhoppningsvis ett litet pysselbord till mig :P Dem ska komma och ordna innerväggarna i rummet under nästa vecka så vi kan tapetsera och måla därinne.. Sen i vår ska dem riva ner ytterväggen vid det rummet för det är helt murket..
SNART kan vi tänka oss att bo här i två-tre år till när vi kan köpa ett eget hus, tror vi kommer trivas MYCKET bättre när det är iordning där uppe också..

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och busa med Ellen innan EKOT väntar på oss.. Får klä på sig bra idag, kallt och friskt ute :)

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    härligt att ni snart kan flytta upp. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling som pågår just nu.
    Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera