torsdag 3 november 2011

så himla typiskt..

Ellen är pigg som en lärka nu och har haft en kanon dag med moster, jag åkte till jobbet imorse och mådde bra, under dagen blev jag mer och mer hängig och öm i hela kroppen, precis som när man har feber, huden gör ont när den nuddar kläderna.. Höll ut hela dagen och åkte och hämtade Ellen och åkte sen hem och tog temp. Den visade 38 , inte så farligt men kändes i kroppen.. Nu har jag tagit en Ibumetin och känner mig genast bättre.. Hoppas jag orkar med jobbet imorgon, och helgen, har ju för en gång skull en bokad tjejkväll, vore VÄLDIGT trist och ledsamt om jag inte kunde gå.. MEN jag ska göra allt för att hålla mig frisk, värktabletter, halstabletter, tänker nog köpa sån där dunder naturläkemedel också, vad de nu heter? ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på "Bilar" med Ellen och vänta att Christoffer kommer hem med kvällsmat - PIZZA :P

3 kommentarer:

  1. Ida va hemma o kurera dig, så du orkar med tjejerna i helgen.. Jobbet finns alltid kvar vettu!

    Krya på dig Madde

    SvaraRadera
  2. Ja, jag håller med, jobbet finns alltid kvar :)
    /Denise

    SvaraRadera
  3. Ja ni har helt rätt, men nu känner jag mig bättre igen, Konstigt?! Så jag går nog till jobb imorgon iaf ;) Vila upp sig! Vad är de? ;)

    SvaraRadera