måndag 7 november 2011

Imorse vaknade jag av att Ellen klappar mig på armen och säger "mamma akna akna, maaammaaa aknaaaa, mammaaaaaa.) akna=vakna! Jag tittar på klockan, 04:20, VA F*N, soooov barn.. Hon backar ner från sängen och springer ut i v-rummet, kommer in igen och klättrar upp i sängen och somnar om på min arm, TACKA GUDARNA FÖR DE! Annars vet jag inte hur vi hade klarat oss genom den här dagen ;) Vi somnade iaf om till halv sju ungefär, hade lite frukostmys i soffan och tittade på Bilar innan vi cyklade till EKOT! Lämnade Ellen och hon tyckte det var lite tufft idag att lämnas, hon va ju inte där på hela förra veckan..
Hade en bra dag på jobbet, mycket möte och planering men en bra dag ändå.. Slutade 17:30, cyklade hem i höstmörkret och fick lapskojs till kvällsmat :) Mums!
Åkte ner och handlade efter maten och Christoffer sa till Ellen att jag skulle köpa med glass så dem ringde mig när jag var på väg ner i bilen och Ellen sa "gass mamma" = gass = glass, sen ringde hon en gång till på affären, "mi gass" = min glass... När jag kom hem stod hon innanför dörren och väntade på sin glass.. Christoffer tyckte att dem 20 minuterna varit ganska jobbiga, Ellen sa glass säkert 100 gånger och va ledsen och sur för att jag aldrig kom hem :)

Nu ska jag försöka hålla mig vaken hela fotbollsgalan ut sen gå och sova..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar