torsdag 10 november 2011

älskade barn!

Ikväll så va Christoffer iväg en sväng, och när jag skulle lägga Ellen blev hon jätte ledsen och sa hela tiden "pappa puss", ja det går ju inte att somna utan puss av både mamma och pappa.. Bara mamma dög inte.. :) Det är så härligt att hon vet vad hon vill OCH kan få fram det med ord.. 
Har föresten första tjing på en JÄTTE FIN växa säng, hur gör jag för att övertala min man att vi ska köpa den till Ellen?! ;)

Imorgon är det fredag och den här veckan har bara svichat förbi, haft en kanon vecka på jobbet och en kanon vecka hemma. Idag efter jag slutat och hämtat Ellen åkte vi hem och plockade lite och satte in räkningar i pärmen sen kom Emma på efterlängtat besök, spenderade några timmar med kaffe, mat och massa prat, länge sen vi sågs så det fanns mycket att prata om.. :)
Nu har jag precis ätit lite kvällsfika, ostsmörgås och fil m. flingor :P 
Jag är kvällstrött som vanligt så inom en snar framtid ligger jag i sängen och sover gott..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar