måndag 21 november 2011

Ingen bra start på veckan!

Ellen hade lite feber redan igår kväll men var pigg, mer pigg än vad hon brukar vara nästan :) fullt ös hela kvällen så trodde inte det var nå mer med de.. Men inatt vaknade hon en gång och var jätte jätte ledsen och kokhet, imorse hade hon 38.2 grader i temp, ligger fortfarande på samma så vi är hemma och har sjukstuga..
Har läst hela Ellen´s boksamling nu på morgonkvisten men nu tyckte Ellen det var dags att titta på "Alla vi barn i bullerbyn" så hon ligger här bredvid och myser med kudde och filt i soffan <3
Jag hoppas att jag kan komma tillbaka till jobb på Onsdag, ta mig rätt när jag skriver att det är så trist att vara hemma nu på dagarna, självklart är det mysigt och ett måste att vara hemma med Ellen när hon är sjuk men eftersom Christoffer sover och vi fortfarande är på en våning här hemma är det svårt att vara hemma, måste tänka på att vara tysta, kan inte laga mat knappt i köket för då vaknar han och städa eller röja när Ellen sover går inte heller.. Ska ringa elektrikerna igen idag och fråga vart dem håller hus, dem skulle ju ha varit här förra veckan?! Men vi har inte sett röken av dem.. När vi kan sova på övervåningen blir allt så mycket lättare..

Nu ska jag sätta på lite kaffe och göra sjuklingen sällskap under täcket..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar