onsdag 23 november 2011

positivt överaskad..

Hade förberett mig på att få tjata mig till att få en tid till Ellen på vc och behöva överdriva för att dem KANSKE skulle låta oss komma ner.. Men jag möttes av en vänlig kvinna i telefonen och fick en tid på en gång, KANSKE , kanske har dem förstått att dem inte kommer någonstans på att vara otrevliga i telefonen..
Fick en tid kl. 11.05 till labb och därefter till doktorn.. Får se om det är något som framkallar denna envisa feber som kommer och går hela tiden.. Sen hon vaknade imorse har hon varit jätte ledsen och sur och säger ofta "aj aj", tror inte det är nått med öronen för hon reagerar inte på när vi tar örontemp. men det kan nog vara halsen, både jag och Christoffer har ju haft halsont till och från i nån vecka nu..

Ellen får vara hemma imorgon också, christoffer är ledig så jag får iaf jobba en dag denna vecka, LÄNGTAR efter jobbet.. Det gör ingenting att jag slutar 17.15 imorgon känner jag..

Får se om elektrikerna dyker upp idag, annars tänker jag ringa i e.m och säga åt dem på skarpen att dem får komma och göra färdigt imorgon, nu har dem lovat i 2 veckor att dem ska komma och fortfarande inte gjort de.. Det gör mig irriterad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar