tisdag 28 februari 2012

Vilken bra dag de blev ! :)

Har känt mig små krasslig på jobbet idag, men har ändå orkat och hoppas *peppar peppar* att jag klarar mig från att bli sjuk.. Va hos barnmorskan idag och tog lite blodprover osv, nu är det en låååång bit till nästa besök, ca 14 veckor kvar :) Denna graviditet känns redan som en evighet när vi fick reda på de så pass tidigt..

Ellen blev hämtad av Linda och Emmie idag, jag var kvar på jobbet till 17 och tycker det blir för långa dagar för Ellen.. När jag slutade åkte jag hem och hämtade Christoffer sen vidare till Linda o. Peter.. Vi alla åkte in till Aros Fun House och bowlade, även Ellen var med och spelade en serie.. Hon älskade de :) När vi bowlat färdigt så åkte vi och käkade på Tzatziki vid Erikslund, åt gyros med strips och tzatziki.. MUMS! Vi kom hem runt 20.00 och Ellen tvärslockna och jag tog ett varmt bad och ska nu gå och sova jag med..
 Christoffer skjutsade bara hem oss för att sen åka och titta på hockey, min hockeyman <3 Jag älskar dig. Men jag tycker det är ganska skönt att säsongen snart är över! ;)

Sammanfattnings av dagen : en super trevlig spontan e.m/kväll med bra sällskap..

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar