fredag 3 februari 2012

Ny dag och bättre humör! :)

Idag känner jag mig inte alls lika nere och sur.. Än så länge.. Men vi håller oss nog sysselsatta hela dagen med bad, shopping och sist men inte minst, snarare störst, MELODIFESTIVALEN... Som jag har längtat, jag är en liten melodifestivalen nörd som bara älskar det..
Kommer ladda upp med god mat, blir någonting med fläskfilé men vet inte riktigt vad än och så kanske en liten godispåse, det är ju ändå lördag ;)

Just nu sitter vi och tittar på Pippi och eldar för att få upp någon värme i huset, svinkallt här på nedervåningen..

Hoppas ni får en bra lördag.
KRAM

2 kommentarer:

  1. Ja visst ska det bli skoj med Mello :) Jag har oxå längtat. Ett tips är att ladda upp med nötter och päronbåtar istället för godispåsen ;)
    Kram på dig o ha en trevlig lördag!!!

    SvaraRadera
  2. Jätte skoj verkligen.. Nej du, vi har en lite "tänk inte på vad du äter" dag idag :) Så idag blir det gotti gott.. men inge godis, det blev chips ist.. :) Kram

    SvaraRadera