lördag 4 februari 2012

fruset varmvatten.

Ja, nu är varmvattnet i köket fruset.. Men det finns i badrummet iaf och kallt vatten i både kök och badrum så det är inte så jobbigt, än så länge!

Igår drog ju som INGEN kan ha missat Sverige´s bästa musikfest igång, och jag ska kort och gott att dem ända 2 låtarna som var bra, var dem 2 som gick vidare till final.. Dem andra låtarna var inge vidare tyckte jag och så är jag rädd för Thorsten Flinck och kan inte ens titta på honom utan att få rysningar över hela kroppen..Jag tycker han ser ut att kunna hoppa på vem som, helst när som helst och knivhugga.. Ne usch vilken obehaglig och otäck människa han är..

Nu sitter jag och Ellen och tittar Skrållan, Ruckprick och Knorrhane och jag måste ta och börja elda lite, det är alldeles för kallt här inne..

KRAM

1 kommentar: