söndag 26 februari 2012

Underbara sol..

Tänk vad energi solen ger.. Jag och Ellen vaknade 07.30 och låg och tittade ut genom sovrumsfönstret och såg solen gå upp.. Mycket intressant tyckte Ellen och väldigt vackert tyckte jag :) <3 Vi låg kvar i sängen och lyssnade på musik och buasde i nästan en timme.. Christoffer låg och ligger fortfarande i bäddsoffan här nere för han va ut på roligheter igår och kom hem sent inatt..
Jag har hunnit städa badrummet, köket, dammsugit och slängt i en maskin tvätt nu på morgonen.
Nu kikar Ellen på Emil i Lönneberga och jag dricker en kopp kaffe.. Snart slänger jag ner oss båda i badet innan vi klär på oss och går ut och njuter av vårsolen..

-------------------------------------------------------------------------------------------

Har haft en kanonbra dag och jag har faktiskt klarat mig från humör svängningar idag.. Jag har börjat blivit en riktigt ragata rent ut sagt och jag kan inte göra nått åt det, det är frustrerande.. Stackars Christoffer som får stå ut med mig, men han gör så gott han kan och gör det bästa av situationen.. Guld värd! <3 Konstigt med dessa gravidhormoner.. ;)

Vi var hos familjen. persson/edin på e.m och hälsade på, jag och Ellen tog en härlig med blåsig promenad dit och Christoffer kom efter med bilen ;) som vi sen åkte och tvättade på OK, när vi fått en nytvättad bil åkte vi till lustigkulla och köpte mat :) Mmmm gott! Nu har Christoffer åkt till jobbet och Ellen sitter och tittar på Pippi på ena tv:en och jag på Sofia´s änglar på en andra ;) Snart läggdags för fröken de Kock och så blir det film tajm för fru de Kock :)


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar