onsdag 1 februari 2012

TYST, prata inte om de!

Redan efter några timmar utan nikotin känner jag precis såhär, NÄMN INTE ORDET CIGARETT FÖR MIG! F.o.m idag är det slut på den lasten för mig..
Tror och vet att det kommer bli djävulskt ett tag framöver men ojoj vad jag kommer må bra inom några dagar/veckor..
Gör mig en tjänst och nämn inte eller fråga inte hur det går osv, tror det bara blir värre av de :)
Tack på förhand..

Igår firade vi Ellen´s 2:a födelsedag med kalas och paket! Hade en väldigt nöjd och glad tjej igår och en väldigt trött och gnällig tjej idag ;) Det tar på krafterna att fylla år.. Hon fick mycket fint, mest kläder och pengar.. Av mig och Christoffer fick hon ett piano m. mikrofon som hon ääälskar, sjunger och spelar.. och 2 Pippi Långstrump filmer, och även det var väldigt populärt för fröken :)
Idag fick hon även en fin liten servis med en mugg, tallrik och skål av Liling <3

Nu sover Ellen och vi väntar på att lasagnen ska bli färdig så vi kan äta, sen kommer nog jag tvärslockna.. Trött är bara förnamnet, och lite grinig också ska jag väl erkänna!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar