fredag 3 februari 2012

Väldigt tystlåten!

Ja, dem senaste timmarna har jag inte sagt mycket.. Jag tänker och surar och försöker kontrollera röksuget som är ett helvete just nu.. men jag SKA klara det! Fan att det ska vara så svårt fast det inte finns något positivt med de, förutom att det JUST NU skulle vara jävligt gott... Och nej just de, så ska jag ju inte tänka...
Jag fortsätter kämpa och hoppas den här kvällen tar slut fort, jag ser nog till att somna tidigt, snart lite hemlagad pizza med Ellen (Christoffer är och tittar på hockey) sen kika The voice till 21.30 sen tänker jag slänga mig i säng.. Jag vill bli på bra humör och känna mig friiiiiiii!
JAG SKA FIXA DETTA!

Christoffer frågade om vi skulle åka och bada och shoppa i Eskilstuna imorgon, tror nog det blir så.. Och jag hoppas suget är mindre imorgon än idag..

KRAM

2 kommentarer:

  1. Du är stark Ida. Kämpa på, jag vet att du kommer klara det!!!!
    Styrkekram

    SvaraRadera
  2. Tack Helena.. Känns som det behövs nu.. KRAM

    SvaraRadera