torsdag 9 februari 2012

En dag med jobb denna vecka iaf...

När jag hämtade Ellen hos mamma och pappa efter jobbet idag så var det ingen pigg tjej utan en helt slut och ledsen tjej.. Åkte hem och tog temp. som visade 38.5.. En dag fick hon vara febefri.. Men hon fick alvedon och när hon somnade 20.30 låg temp. på 37.0, vi får väl se hur de är imorgon.. Vi får väl lov att hålla oss inne Fredag och Lördag iaf.. Fy va trist och tufft det är att vara hemma och inte kunna göra något..
Jag kom ju iaf till jobbet en dag denna vecka..
Nästa vecka *peppar peppar* ser jag fram emot en hel vecka på jobbet..

Jag känner mig så nere ikväll igen?! Trött, uttråkad, rastlös, vill se mera soooooool.. Tänk att 15 minuters solsken idag gjorde väldigt mycket, men det räcker inte, mer mer mer sol...
Godnatt

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar