tisdag 15 maj 2012

Wihooow :)

En liten info: :)
Tänka sig, igår satt jag utanför dörren, hon såg mig när hon satte sig upp men hon satt upp i 15 sekunder och försökte "gråta" en skvätt sen la hon sig ner och somnade på stört..
Nu ikväll gick det ännu bättre, jag la på henne täcket och bäddade ner henne och sa godnatt osv, hon sa "nattnatt, ätta dig (älskar dig) :) och sen gick jag och satte mig OCH hon låg kvar, jag satte mig en stund på stolen men eftersom hon inte såg mig och var på väg att somna gick jag ner och hon märkte igenting och har nu somnat.. UNDERBART!


Vi var in och shoppade lite igår i Västerås, lite fiskesaker till resan på Torsdag, sen åkte vi till IKEA och köpte två matchande kuddar till våra soffor och en byrå som skruvat ihop nu i em/kväll, det tog sin lilla tid men nu sitter den ihop, MEN, tänk att det alltid finns ett MEN, när vi skulle bära upp den för trappan så lyckades vi inte, den är JÄTTE STOR.. Men det kan gå om Christoffer får hjälp av någon annan, jag klarade inte att försöka mer då det började kännas i magen.. Så imorgon får vi ta hjälp av någon annan och om det inte går får vi väl skruva isär några delar :(
Vi ska även hinna lägga klart plattorna, packa och städa lite grann, det är väldigt skönt att komma hem till ett städat hem när man åker bort..

Men nog om alla måsten, nu ska jag äta lite mat och lägga mig i soffan och S L A P P A innan sängen väntar på mig..

KRAM
Ida M. de Kock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar