fredag 11 maj 2012

Inga problem idag

Idag var det inte som helst problem att natta Ellen, men det hade sin orsak, vi kom hem halv tio och hon kom i säng tio i tio så självklart var hon super trött och somnade direkt när hon la huvudet på kudden.. Men jag kommer närmare och närmare dörren och snart sitter jag utanför.. ;) Det mest spännande är om jag kommer kunna gå från stolen den..

Idag åkte vi till västerås efter jobbet, skulle köpa ny diskmaskin men den vi skulle köpa var SÅKLART slutsåld, fanns att beställa på nätet så så får det bli.. Vi köpte lite som behövs inför Grekland´s resan, sandaler och badkläder till Ellen och så köpte vi en nu gunga, Ellen´s andra har gått sönder..

När vi kom från Västerås åkte vi till min mamma och pappa och jag och Ellen blev kvar där hela kvällen medans Christoffer åkte till Wasa.. Så vi kom som sagt hem runt halv tio och jag ska också gå och lägga mig snart.
Imorgon väntar bad på vallmobadet med Pappa/Morfar sen på kvällen blir det en liten personalfest.. :) Ser fram emot det..


KRAM
Ida M. de Kock

3 kommentarer:

  1. Härligt att det går så bra att flytta stolen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Ja det är jätte skönt, trodde inte de här skulle funka men jag hade totalt fel..

      Radera