lördag 26 maj 2012

sista inlägget innan Grekland..

Japp, detta blir det sista inlägget innan Grekland :) Känner mig väldigt lugn och sansad, packningen är nästan klar, bara tandborstar och övriga toalettartiklar som ska ner i väskan sen är det färdigpackat.. Ellen ligger uppe i våran säng och tittar på film och somnar nog där snart, hon har inte sovit nånting idag nämligen, vi va på skantzen hela dagen och tittade på drakbåtfestivalen, tyvärr åkte Christoffer och ABetong ut i kvarten men vi kan faktiskt skylla på styrman, han halkade och styrde dem rakt in mot "publiken" ;) Ganska roligt ändå.. Vi hade med oss picknick och satt och mös tillsammans med mamma och syster m. familj i flera timmar..
Jag måste erkänna att jag just ikväll är ganska bitter att jag är gravid och ska åka till Grekland inatt, för jag hade mer än gärna varit med på Bruksan ikväll.. MEN som jag säger, detta åt märker dem vad dem kan göra bättre så nästa år blir ännu bättre och då är jag garanterat där, har redan bokat barnvakt ;) Haha.. Ni som ska dit ikväll, ha de så jätte roligt och TA DET LUGNT, inga ska falla i vattnet, umdrar hur dem säkrar det? hmm..

Jag har ju garanterat annat att roa mig med ikväll iaf, EUROVISION FINAL.... Är väldigt förväntansfull och HOPPAS verkligen Sverige vinner iår, chanserna är enorma men det finns några riktigt bra konkurenter.. Tyskland te.x..

Nu ska jag kika om Ellen har somnat sen tänker jag också försöka somna till kl. 21.00, för sen blir det inte många timmar´s sömn, klockan 03.00 åker vi till Arlanda ;) Så hörreni VI SES OM EN VECKA..
ps. Jag såg vädret och det ska bli kallt och regn hela nästa vecka, just so you now ;) ds.

KRAM
Ida M. de Kock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar