onsdag 9 maj 2012

Tredje inlägget på tre dagar, Va?! Haha jag är chockad över mig själv..

Idag har det hänt något hemskt här hemma.... Våran diskmaskin har gått i graven :´( Väldigt tragiskt och fruktansvärt och det hände i det värst tänkbara läget med alla resor och sommar framför oss.. :( Men det är inget vi kunde styra och har hittat en relativt billig på SIBA som vi nog får åka och inhandla ganska snart..

Förövrigt har det varit en ganska slapp hemmadag efter jobbet med lite småplock, tvättning, handdiskning :(..

Ellen blev lite ledsen vid dag läggningen idag, nu har jag flyttat bort stolen så pass långt att hon inte når min hand och jag satt och blundade och det gjorde henne ännu mer frustrerad (jag vet att det låter hur fjantigt som helst ;) ) Men så fort jag slängde en snabb blick på henne och sa "Jag är här" så lugnade hon sig och somnade på en gång i stort sett.. Jag hoppas och tror verkligen på den här knasiga och märkliga metoden.. :)

KRAM
Ida M. de Kock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar