tisdag 3 januari 2012

Vi är tillbaka i vardagen sen igår.. Men jag känner mig utvilad och redo för en ny termin :)
Ellen ska sova hos moster, kusinerna och Peter imorgon och vara lediga med dem på Torsdag så hon får en riktig kortvecka på förskolan..
Så jag och Christoffer ska passa på att åka in och storhandla imorgon, laga god mat och se på film.. Lite egentid utan en massa måsten ska bli väldigt skönt! Och mitt i veckan, det kallar jag vardagslyx!

Och under veckan ska jag iväg och köpa gymkort, tänkte jag skulle köpa på Hammarhälsan.. Köper ett för 3 månader och ser om jag kan komma igång, ska försöka komma iväg på kvällarna när Ellen har somnat, nu när jag går på andra schematider nästa vecka så tror jag att jag kommer känna att jag kan "avvara" lite tid hemifrån.. Låter kanske som en undanflykt för att inte träna men jag har verkligen inte velat åka hemifrån under hösten för att träna när jag vissa dagar knappt sett skymten av familjen.. Men nu tror jag som sagt att jag kommer känna att jag både orkar och kan åka iväg och träna några gånger i veckan.. :)
Vi ska även se upp för vad vi äter här hemma från och med nu.. INGE chips, godis, läsk eller liknande och ha en "sundare" syn på mat, mer sallad, mindre mat..

Ne nu ska jag nog hoppa ner i sängen för en god natts sömn..
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar