måndag 9 januari 2012

Klockan är 21:18 och kan ni tänka er, jag har inte gäspat än ;) Man bli snabbt piggare av att röra på sig..

Åkte till Hammarhälsan ikväll igen.. Tyvärr var Cross trainern upptagen under hela tiden men jag gick i rask takt 13 minuter på löpbandet innan jag satte igång med maskinerna, efter 30 minuter träning på dem så joggade jag 10 minuter på löpbandet, men det känns i knät nu efteråt, hoppas kunna använda Cross trainern nästa gång.. 

Imorgon fyller Christoffer år så det blir kalasande hela e,m/kvällen med släkt och vänner.. 
Hoppas och tror älsklingen kommer bli överlycklig över sin present :)

Förövrigt så är det 2 till som fyller denna vecka i släkten och under hela Januari är det ca 7 st som fyller år, puh! 
Våran älskade tjej fyller år den 31/1.. 2 år, det känns bra mysko att 2 år snart har gått sen Ellen kom till världen! Älskade barn <3 

Nu ska jag ta lite Keso innan det är dags att packa iordning allt till förskolan och jobbet imorgon.

KRAM

1 kommentar: