söndag 8 januari 2012

Idag har jag mjukstartat på gymmet, det var väldans skoj.. :) Det är en härlig känsla att känna att träningslusten finns.. Ska jag vara ärlig så längtar jag till nästa gång.. Så imorgon blir det att köpa gymkort.. 
Vi har även tagit bort en massa onyttigheter här hemma, det är slut på chips, läsk, pizza, godis m.m och en portion mat räcker gott och väl, den där tanken "jag tar lite till för det var ju så gott" finns inte längre :) Och nu har vi kört så sen nyår och det går utmärkt.. Jag har satt ett mål att gå ner 8 kilo, hur lång tid det tar det visar sig men jag vill att dem kilona ska vara borta till sommaren..
Jag tror inte på en massa bantningsmetoder, men att äta rätt och lagom mycket plus att röra på sig och träna, det tror jag på :) Så nu sätter jag igång!

Har förövrigt haft en väldigt bra helg, att det var extra lång har inte gjort ett dugg :) Men nu är jag sjukt peppad för att gå till jobbet imorgon, ser framemot en ny termin med alla underbaringar..

Vi bokade även resa idag, i Augusti åker vi till Kreta en vecka, underbart!

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Vad härligt med nystart och man mår ju så bra i kroppen:) lycka till :) Kram / Ljubi

    SvaraRadera