tisdag 10 januari 2012

Tredje dagen..

Christoffer´s födelsedag börjar lida mot sitt slut.. Vi har haft ca 17 pers. här på fika under e.m/kvällen.. 
Christoffer blev som ett litet barn på julafton när han öppnade sina paket och insåg att det var ett xbox 360, så när alla gäster åkt hem nattade jag och Ellen och stack iväg och tränade tredje dagen i rad, för någon tv eller socialt umgänge skulle jag iaf inte få här hemma.. ;) MEN jag kommer ge onda ögat om det där spelet är på för mycket under dagarna här hemma.. Christoffer har länge velat köpt tv spel men jag har varit totalt emot det för jag är så rädd att det ska bli för mycket spelande men jag tror det kommer gå bra :)

Imorgon blir det en till att fira, Maggan. Och det blir vila från gymmet tills på Torsdag, men J*VLAR va skönt och roligt det är att vara igång.. :) Och jag säger det igen, hade det varit förra veckan och jag varit uppe 22.15 hade jag somnat sittandes men nu känner jag mig inte alls så trött.. 

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar