torsdag 12 januari 2012

det blev ett kort pass ikväll!

Va iväg till gymmet ikväll igen men Christoffer tränade innan så jag kom iväg 20.15, det blev lite sent.. jag körde 15 min power walk på löpbandet och körde bara några maskiner innan jag körde fullt på den älskade cross trainern i 10 minuter.. Blev ett kort pass på 45 min men det är alltid något :)
Imorgon har jag öppning på jobbet och slutar 15.00, ska bli skönt med helg.

Har även hunnit med lite städning och 2 maskiner tvätt efter jobbet + en massa mys med Ellen. Vi tittade på Madicken och det är en kommentar som är så himla härlig, det är när Madicken och Elisabeth´s pappa berättar att dem ska få en bebis och Elisabeth säger.
- Jaag vet vad vi måste göra, vi måste berätta det här för mamma, då blir hon säkert glad igen..
Haha så himla underbart :)

Ihelgen ska vi ha födelsedagsfest här hemma för älsklingen, och Ellen ska sova hos Farmor och Lennart :)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar