onsdag 28 mars 2012

Längre tid mellan inläggen..

Som ni märkt så har jag varit ganska dålig på att uppdatera mig senaste tiden.. Detta beror på att tiden faktiskt inte räcker till.. Jag orkar hålla mig vaken till det är dags att natta Ellen, då somnar vi båda, det vill säga runt 20.00 :( Jag är trött på att vara såhär trött, det är inge roligt alls..
Men det är fullt ös mellan 06.30 till 20.00 så kanske är det inte så konstigt heller ;)
Jag tycker det är underbart med detta ljus hela dagarna iaf, att det är ljust när vi vaknar och ljust när vi åker hem från förskolan och kan vara ute och leka en stund gör susen.. Ellen hade kunnat bo ute från morgon till kväll om hon fick bestämma :)

På tal om annat så börjar byxorna strama åt lite extra nu, jag har läst och hört att magen blir "stor" fortare när man väntar andra barnet så det kanske är så då :) Måste rota fram lite mammakläder snart tror jag..

Nästa vecka är det påsk och det betyder fyra dagars välbehövlig ledighet.. Underbart att få tillbringa fyra dagar med dem jag älskar mest <3 <3

Nu ska jag och Ellen göra kväller och bada innan läggdags (för oss båda)..

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar