söndag 1 april 2012

Det är inte rättvist..

Jag har suttit och gråtit så mina ögon ser ut som streck nu, missade sofia´s änglar i veckan så tittade på reprisen, det här programmet önskar jag nästan att jag aldrig tittat på.. Livet är inte rättvist, det är en sak som blir väldigt säker när man ser att det här faktiskt händer.. Som Sofia säger - små barn ska inte få bli sjuka.

-------------------------------------------------------------------------

tillbaka till vårat "normala" liv, tänk vilken gåva att få leva friska och lyckliga tillsammans med alla dem vi älskar runt om oss...
Idag har jag städat och gnott på hela nedervåningen, dammsugit, skurat, tvättat, skrubbat badrummet, skrubbat köket, torkat dammytor ;), gjort ett påskris och rensat vårat "skräpskåp" i köket.. Känns ganska skönt, nu återstår att rensa vårat nuvarande linneskåp/skräpskåp och rensa och fräscha upp våran kommande linneskåp på övervåningen och få någon slags koll på alla våra saker ;)
Ellen sov ingen middag idag vilket har resulterat i en väldigt trött och arg dotter sen kl. 14.00 idag och hon somnade 19.00 framför shrek på tv:en..

Nu sitter jag med fötterna på bordet, en filt runt om mig framför kakelugnen som det sprakar om och "så ska det låta" på tv:en, ensamtid när den är som bäst.. Laddar inför en ny arbetsvecka med endast 4 dagar och den 4 dagars ledigt. härligt <3

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar