lördag 3 mars 2012

Lite lunch strax..

Jag och Ellen har haft en lugn förmiddag här hemma, Christoffer är och tränar men kommer nog hem snart.. Vi har städat lite, men än är det mycket kvar, det var så himla länge sen vi gjorde en riktigt STOR städning så det skulle verkligen behövas inför våren.. Jag har även färgat håret och Ellen har badat.. :)
I eftermiddag ska vi nog göra årets premiär grillning här hemma, men först måste vi åka in till v-ås och köpa en grill eftersom våran åkte på tippen förra året..

Och ikväll är det dags för andra chansen.. Kom på nu att jag inte gjorde någon bedömning från förra veckans mello men jag tyckte att Danny helt klart var bäst och tror det står mellan han och Loren i finalen.. Jag vet fortfarande inte vilken av dem jag tycker är bäst.. Men att Lisa Miskovski? stavningen vet jag inte hur den är, hennes låt tyckte jag INTE om, det var en tråkig låt som det inte hände ett smack i..

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar