tisdag 20 mars 2012

en rosa cykel.

Idag tog vi en härlig promenad ner till Ica för att handla, vi gick in på Stenström´s efteråt för att TITTA på cykel till Ellen.. Vi hittade en jätte fin till ett rimligt pris, vi ville lägga undan en och komma och hämta och betala på fredag när lönen kommer MEN självklart var det bara EN cykel kvar och då fick vi inte lägga undan den, så va sjutton tänkte vi och köpte den idag iallafall :) Så nu är Ellen en väldigt mallig och stolt ägare till en rosa, väldigt fin cykel.. Det är en med stödhjul så nu är det hårdträning som gäller ;) Kommer kräva träning och tålamod om hon ska klara av att trampa iväg själv :)

Jag möblerade även om på Ellen´s rum idag, jag har hört att om man byter plats på sängen så kan det hända att man sover bättre, får hoppas det funkar på Ellen :) Tror inte så starkt på det, men de är värt ett försök.. Det visar sig inatt..

Nu ska jag sova, blev ändrade planer så jag öppnar imorgon, vilket betyder att jag börjar 6.30..

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar