torsdag 1 mars 2012

våren är här.. MEN...

På radio sa dem att det blir minusgrader till helgen igen.. :( Jag hoppas för gudarna att det inte stämmer.. För nu har jag välkomnat våren på riktigt genom att köpt en ny vårjacka, en mörk grön WARP jacka som jag tokälskar :) Och så slog jag på stort och köpt en ny hood tröja, en likadan som jag redan har fast denna är inte utsliten och trasig ;) Dessvärre var storlekarna slut i de andra färgerna jag ville ha så det blev t.o.m samma färg.. Haha!
Jag och Emmie provade jackor på varenda affär vi gick in på, det slutade med att jag provade väl 4 jackor, velade mellan 2 av dem och gick sen vidare till STADIUM för att köpa tröjan men hittade då en 5:e jacka och den fick de bli ;) Emmie provade 3 och velade mellan 2 men till sist valde hon en av dem och den var supersnygg :) Hon hittade även allt annat hon behövde också så de var 2 nöjda tjejer som åkte hem från erikslund :)

Ellen fick vara hemma hos moster och peter så länge, eftersom Christoffer tränade.. Hon ska vara där hela dagen imorgon också, så jag ska jobba och Christoffer ska följa med Benny och Peter på innebandycup i Hedemora.. Hon har inte varit helt hundra idag, Ellen alltså, men ingen feber så hon får vara och vila och mysa med moster och Emmie..

Nu ska jag plocka fram kläder och ordna tills imorgon bitti, klockan ringer 05:30, öppnar imorgon och jag ska cykla så måste vara ute i tid ;)

KRAM
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar