onsdag 21 december 2011

julledigt..

Ja, nu har jag och Ellen julledigt, och snart Christoffer också :)

Har haft en underbart bra dag.. Ellen har varit på toppenhumör hela dagen,. När vi kom hem från jobb och förskola satte sig Ellen och tittade på Bilar och tittade i böcker och jag passade på att tvätta, röja i hall, badrum och kök.. Ser även botten i tvättkorgen nu, ligger endast ett par arbetsbyxor och en tröja kvar, sen är det TOMT ;) Till kvällsmat åt vi frasvåfflor med grädde och drottningsylt, MUMS! Det är inte varje dag vi äter våfflor men gudars vad gott det är :)

Nu sover Ellen gott och Christoffer har åkt till Wasa innan jobbet så jag ska kika runt lite på datorn och titta på tv och känna att jag INTE behöver gå och lägga mig i tid, fast jag vet ändå att jag kommer sova innan klockan slagit SENAST 23.00 :)
Imorgon blir det mer städning på f.m och på e.m ska Ellen hem till moster Linda m. familj och jag och Christoffer ska åka till västerås och julhandla.. :)

GOD JUL till er alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar