tisdag 20 december 2011

En dag kvar...

Imorgon jobbar jag sista dagen innan det blir "jullov" :) Christoffer jobbar sista natten imorgon och sen är vi lediga alla 3 fram till den 2 Januari.. Det ska bli oerhört mysigt!

Men dagarna fram till julafton kommer vara fullspäckade, julmatshandling och storstädning på Torsdag, köra hit bord och stolar, koka skinka och klä granen på Fredag och sen är det helt plötsligt julafton, känns så långt borta för mig, har fortfarande inte gått upp för mig att det är julafton så snart.. Men den dagen ska bli TOPPEN, och ingen stress??? ;)
På juldagen ska vi hem till svärmor och Lennarth för att fira "lilla julafton" med dem också :)

Och jag har fått en superbra julklapp, fick min önskan om fasta arbetstider, så inga mer sena e.m längre, kommer ha så mycket tid till familjen och jag är så GLAD för de.. :)

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar