söndag 17 juni 2012

Fylld med kärlek..

Ja idag har jag varit fylld med kärlek så Christoffer har nästan blivit smått galen på mig ;) Det är så underbart allting just nu..

Imorgon är det ett år sen jag fick namnet de Kock och lovade hela mitt liv åt mannen jag älskar.. Ett år har gått och det ska vi fira med resturangbesök imorgon kväll..<3  Farmor kommer hit och är med Ellen så länge..

Nu ska jag göra en hemmagjord "pizza" av Hönökaka, ost, skinka och tomat.. :) Och in i Micron.. Kanske inte pizza men JÄTTE gott :) Sen blir det att natta Ellen och titta på film tills jag somnar (Maria Wern).. Får tyvärr titta ensam för Christoffer har åkt till jobbet :( Det är väl den ända nackdelen med att han jobbar natt, det är inte så många kvällar vi går och lägger oss tillsammans..

KRAM
Ida M. de Kock


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar