lördag 16 juni 2012

Gårdagen var den bästa dagen på väldigt länge..
Jag och Ellen åkte hemifrån ca 10.00 och mötte upp Maggan, jag kom på i veckan att jag och Ellen skulle åka och överaska Christoffer på flygplatsen :)
Ellen var så spänd och glad över att vi skulle hämta pappa så hon skrattade och sjöng i bilen till Arlanda..
Jag trodde att Christoffer förstått att vi skulle komma till Arlanda men nejdå, det hade han inte :) Han, René och Wasa kom i ankomsthallen och vi vinkade glatt, han blev jätte chockad och nog ganska lättad när Ellen kramade om han.. Jag älskar såna ögonblick.

Vi åkte hem och hade en riktig mysdag med pizza, lösgodis och ännu mera mys.. Ellen somnade tidigt så vi gick upp och tittade på Varg Veum redan runt åtta.. Åhh vad jag älskar att Christoffer är hemma igen. Idag blir det en dag som vi tar som den kommer.. Christoffer får sova tills han vaknar, just nu tittar jag och Ellen på Tjorven och Mysak och det är dags för mig att sätta på lite kaffe ;)

På Onsdag är det dags för barnmorskebesök, minns jag rätt om man får lyssna på hjärtljuden första gången i vecka 23? :) Isf är det dags för det på Onsdag.. <3


KRAM
Ida M. de Kock

1 kommentar:

  1. Helena Johansson17 juni 2012 kl. 03:22

    När vi var hos barnmorskan vecka 23 så fick vi lyssna första gången på hjärtat. Så det tror jag att ni kommer få göra på Onsdag. // Helena

    SvaraRadera