fredag 23 september 2011

Gör ett försök, igen!

Hej på er där ute!
Tänkte jag skulle göra ett nytt försök att skriva lite om mitt och min familj´s liv.
Gjorde en helt ny blogg och min första fråga till er som har blogspot,
HUR får jag headerbilden att bli så liten så den BARA är i mitten och inte är så hög?


Jobb och förskola har startat sen 1 ½ månad tillbaka för mig och Ellen, det går bra för oss båda ;)
Känner att jag har kommit igång och är peppad att jobba, Ellen blir mer och mer van och inne i förskolerutinerna och har bra dagar på EKOT..
Men nu håller jag på att försöka klura ut när min träningstid ska hinnas med?
Vill gärna börja träna, men att jobba 100 % och jag vill ha tid för familjen efter jobbet plus att Christoffer tränar tis, tors och lördag gör det inte lätt...
Jag vill helst träna på HSK Aerobic´s men då förlorar jag två timmar till av dagen tillsammans med Ellen och Christoffer, eller finns de nått träningspass som börjar runt halv åtta?
Nog skrivet om mina funderingar om hur jag ska lösa de vardagliga problemen. :)

Igår va de kick off tillsammans med alla EKOT´S enheter, Vi var i Surawood då det var Hollywood tema på festen. En trevlig kväll med kollegorna, många skratt och mycket gott stoppades i magen..

Ikväll ska jag och Christoffer ha en kväll tillsammans, ensamma..
Först ska vi på bio och efter det blir det 3 rätters middag på resturang Fragolino, en italiensk resturang i Västerås. Ska bli härligt med lite ensamtid med christoffer.. <3 Ellen får vara hemma tillsammans med mormor och morfar.

Igår va även elektrikerna här och började dra elen på övervåningen, dem är inte riktigt färdiga än, men nästa helg hoppas vi kunna sova där uppe..
Kommer lite före och efter bilder senare :)

// Ida M. de Kock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar