lördag 24 september 2011

God morgon.
Klockan sex vaknade fröken idag men hon har gått runt och lallat för sig själv i en timme när jag låg i sängen och drog mig..Skönt att hon tillät mig att göra de :)

Igår tittade vi på Jägarna 2, kanon bra film. den får fullt betyg av mig.
Efter bion hade vi bokat bord på Frigolino, italiensk resturang, när vi kom dit fick vi ett "barbord" och fick sitta på barstolar som inte hade nå ryggstöd, och där skulle vi sitta och äta en mysig 3 rätters?! Hmm..
När vi setat i 35 min fick vi beställa dryck, efter en timme kom förrätten fram och sen fick vi alla 3 rätterna väldigt snabbt ist..
Kort sammanfattat av den resturangen, god mat men inte WAAAOOO!, men servisen och stället var inte så trevligt, tycker jag..
Men det var väldigt roligt och mysigt att jag och Christoffer hade några timmar för bara oss,
Ellen fick vara här hemma med mormor och morfar..


Nu väntar vi på att klockan ska bli åtta så vi kan åka och köpa god frukost på affären :)
Ida M. de Kock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar