söndag 9 september 2012

inredningstankar..

Har setat med bilder över alla rum i nya huset och skrivit upp det vi ska handla nytt till dem olika rummen, det blir en hel del ;) Men vi känner att vi ska sälja det mesta vi har nu för att verkligen köpa det vi verkligen vill ha och köpa det som passar in till det nya.. Vi var in på Ikea idag och spanade in lite möbler vi ska köpa där och så köpte vi nya lakan och handdukar så vi kan kasta våra gamla handdukar när vi flyttar.. Just nu väntar vi bara känns det som, vi väntar på bebis och vi väntar på att få veta när vi kan flytta och av den anledningen väntar vi på att veta när vi kan börja packa.. Ja, vi väntar! Och jag hatar att vänta..

Imorgon är det dags för en ny jobbvecka, inte många veckor kvar nu.. Men efter veckan som gick så har jag varit så himla trött, jag har i stort sett sovit och vilat bort den här helgen.. Igår var vi och badade och efter det sov jag i 2 timmar men somnade ändå 21.30 i soffan.. I förmiddags somnade jag från och till i soffan.. Det tar på krafterna att jobba nu ;)

Nu ska jag och Ellen titta på X-factor innan läggdags, vi har ju trots allt sovmorgon första dagen på veckan, börjar inte fören 9.00, skönt!

KRAM
// Ida M. de Kock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar